Je první máj, změn čas

01.05.2011 10:00

 Vážení cestující,

od 2. změny JŘ, tedy od 12. 6.2011, bude pro Vás nachystaných vícero novinek. První z nich byla již avizovaná, reorganizuje se provoz na tratích Jihomoravského kraje. To znamená mj. nástup el. jednotek ř. 671 a push - pull souprav 951 s lokomotivami 263 na tratích č. 250, 260 a 300. Ve špičkách je na trati 250 budou doplňovat pantografy ř. 560. V regionální dopravě cestující jistě ocení nástup vozů ř. 854, 054.2 a 954(.2), které budou zajišťovat provoz na hlavních neelektrifikovaných tratích. Na regionálních tratích je doplní Regionovy. Druhá novinka je ta, že od 12.6. budeme jezdit opět v dálkové dopravě, a to v kategorii EC+ na trase Praha - Berlín. Každý den zde bude jezdit 8 párů vlaků, pojmenovaných dle nejvýznamějších hudebních skladatelů Baroka. Cesta bude z Prahy do Belína při zastávkách v Ústí nad Labem a v Drážďanech trvat pouze 3,45 hodiny. Těchto jízdních dob může dosáhnout pouze jedno vozidlo, a to Pednolino. Jízdní řád těchto spojů naleznete v sekci CR Regio, podsekci jízdní řády (kde mj. naleznete i JŘ Bechyňky). A ještě vysvětlení, proč se tato kategorie jmenuje EC+. Značka + známená, že vlak je vybaven speciálním interiérem, a to pracovní oddělení, jídelním oddělení, mediální oddělení a dětské oddělení, příp. ještě zavazadlové oddělení. To zaručuje, že si každý cestující vybere, jestli chce pracovat, či se dívat a televizi a tp. odpočívat, jestli chce se najíst jako v obyčejné restauraci (tzn. že ceny NEBUDOU alá JLV, ale budou jako v obyčejné restauraci, zárověň to nebudou jídla z mikrovlnky či instantní, ale dělané v kuchyni dle objednávky) či chce s neposednými dětmi si hrát v dětském koutku. Vlaky kategorie EC+ jsou pouze jedné třídy, a platí se za ně sazba 1,25 Kč (0,75 Kč děti + důchodci) za ujetý km + povinná místenka 25 Kč. Vše odstartujeme již do 2. změny JŘ.

 

Dále upozorňujeme cestující, že v Os vlacích platí nový ceník, rovněž od 12.6., a to 1 Kč (0,50 Kč) za druhou třídu a 1,25 Kč za první třídu.

 

Dále oznamujeme, že jsme prodali všechny své tratě. Většinu jsme prodali SŽDC, která opět o tyto tratě projevila zájem, o ty, které nechtěla prodat, se podělily obce a jednotlivé organizace (těchto tratí bylo minimum).

 

Czech Railways

Jedná se pouze o virtuální dopravní podnik. Reálně Vás nesvezeme :)

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode